Personal

Can I make you smile everyday?

Yes I can!

Това е и бойната ми задача. Няма да се представям, няма да обяснявам неща, които не са ви интересни. Няма да прекалявам със сладката страна на нещата, няма да ви отегчавам. Ще ви позволя да вникнете до такава степен в живота ми, че ще се научите, ако не на друго,то поне на това, как да се наслаждавате на всеки ден.

Ще ви покажа как живее едно обикновено момиче. Как не са необходими купища пари за страхотно изкарване. Как да се чувствате добре в собствената си кожа, как да се усмихвате всеки ден и да забелязвате неща, които до сега не сте.

Нямам търпение да разбера, че наистина ви допадат купищата ми идеи. В главата ми е каша.

Ще наблегна на едните му простички взаимоотношения с любимите хора, пътешествия, печене на сладки, правене на подаръци, любовта ми към четири месечната ми племенница Ема, кучето ми Рокси, половинката ми Теодор.

Ще бъдете свидетели на развитието ми като фотограф-любител, всяка една снимка тук ще бъде моя. Всяка една дума и история – също.

Leave a comment