Food

Let’s bake some cookies

dsc_0047

Официалните ми готварски панталонки и секси престилката.
Официалните ми готварски панталонки и секси престилката.

Запретвайте ръкави! Това е нещо, което няма да виждате често. Имам предвид готвенето, храната често ще я виждате, но АЗ .. да ГОТВЯ .. Не че не обичам. Не ми се получава просто. Имам една такава способност да правя бели по време на готвене, че никой не ме иска дори и за помощник. Сега всеки ще потвърди.

Сладките са най-любимото ми нещо, което приготвям с много любов. Така е, защото дългогодишният ми приятел хвали единствено тях, сандвичите ми и прегръдките ми.

Ето я рецептата ми, повярвайте – не изисква почти никакви усилия.

  • 1 чаена чаша захар
  • 1 чаена чаша олио/ аз слагам чаена чаша свинска домашна мас, тъй като така ме е учила баба
  • 2 яйца
  • 1 л. сода
  • канела
  • 2 чаени лъжици медец
  • 1 пакетче ванилия
  • брашно, колкото тестото пожелае

Пекат се на 180° без вентилатор за 15 минутки.

Старт.

dsc_0053

dsc_0059

dsc_0080

dsc_0091

dsc_0099

One thought on “Let’s bake some cookies

  1. Абсолютно същата рецепта знам и аз от моята баба, вкъщи им викаме медени курабийки! Страхотни стават! 🙂

    Like

Leave a Reply

