Lifestyle

Do it yourself – balcony decor

dsc_0016

dsc_0023

dsc_0027

Често ще виждате тази абревиатура DIY – Do it yourself. Направи си сам. Йей.

На мнение съм, че ако можеш сам да си го направиш и да спестиш пари, значи си заслужава. Също така съм на мнение, и че всеки един подарък, всяко едно нещо, в което си вложил сърце и душа, си заслужава труда.

Днешното ми приключение беше едно от помещенията в апартамента на брат ми Мишо, любимата му Деси и малката им буболечка, племенницата ми Ема. Техният малък и ВЕЧЕ сладък балкон.

Наскоро си купиха апартамент и аз, като ценител на уюта в дома, се намесвам както си знам. С бюджет от 50 лева, който намалих до 15, стана доооооста сладурско. Единственото нещо, което купихме, е декоративната ограда от Jumbo. Всичко друго излезе от главата ми. Бурканите са омотани с канап, камъчетата са от реката, изсушените растения от гората. Пътеката/килим, разбира се, е от далечното време, младините на моите баби и дядовци, но се връзва идеално. И както всеки софийски дом и този е притежател на външна печка, за пържене на риба, картофки, кюфтаци. Нямаше как да я разкарам от там, затова използвах малко стар стикер за мебели. Хитро, хитро.

Бихте се запитали: Защо им е така претрупан балкон, нали е само за простиране на дрехите? О, хора! Освен, че всяка частица от дома трябва да им е любима според лудата леля, то за такава гледка си струва и да спиш там:

13710032_1386991434649345_2534305883582499689_n

Leave a Reply

