Adventures

Just GO! /Велинград/

dsc_0003

dsc_0017

dsc_0026

dsc_0236

dsc_0245

Както знаете тези малки, симпатични влакчета, наречени теснолинейки, минават и през Велинград. Не бях ходила там. Много мои познати казват, че е симпатично, малко скучно, но хубаво. Дали просто съм си странна или всяко ново място, дори и най-странното и непосещавано, за мен е рай на земята!

Скоро разбрах, че за първи път съм била на къмпинг с палатки на годинка и половина. Може би тогава нещо в мен е било събудено. Нещо, заради което не мога да спра да търся приключения. Благодаря ви, мамо и тате, няма що :D.

От тези хора съм, които имат нужда от движение. Не по улиците, магазините или във фитнеса. Не съм от батките, въпреки че онзи ден цепих дърва и … да кажем, че си ме бива. Не мога да си представя седмица без да съм някъде си. Дори и на близо да е, дори да е съседната гара/град/село.

Случвало ли ви се е да забиете на едно място и вече да не издържате? Да имате огромна нужда да тръгнете някъде? Знаете ли кое е най-хубавото?  Да си го признаем – в България има хиляди, милион места, които човек да посети. И не е и толкова скъпо! Ако, разбира се, искате да сте в 5***** хотел, въпросът е друг. Не позволявайте нищо да ви спре от това да опознаете всички прекрасни, романтични и скрити местенца, защото накрая не остават само магнитите по хладилника, а и спомените. Дори и не за друго, то поне всяко ново място ни учи на нещо ново и полезно. Разширяваме кръгозора си, обогатяваме културата си.

А ако научим и малките човечета около нас на същата любов, то сме постигнали всичко, което има значение.

Leave a Reply

