Food

Cinnamon rolls is all YOU need

csc_0022

dsc_0019

dsc_0010

Оказва се, че единствените неща, които мога да приготвя в кухнята, са сладкишите. И сангрия. Пробвам ли друго все ще се получи, но по-добре не. И след като тази рецепта не изисква почти нищо като продукти,приготвя се лесно и бързо, пък е и адски вкусно. Как да не я приготвя? Сложни неща от мен няма да видите. Само симпатични и единствено и само мои снимки.

Ето какво си набавих:

  • 1 пакет бутер тесто
  • 1 пакетче канела
  • захар сложих колкото ми падне
  • масло за намазване
  • хартия за печене

За по-лесно и за мен, и за вас, ето го краткото и ясно клипченце:

Канелени ролца

Станаха адски вкусни, за норматив си хапнах доста, Теодор ги хареса също. Или може би беше доста гладен, не съм сигурна и не искам да гадая. Страх ме е 😀 .

Супер добре се получиха и с чаша горещо какао+маршмелоу+канела. И ми се прииска да е Коледа. Тогава отново ще мирише на канела. Още по-малко от 3 месеца.

Leave a Reply

