What to do when you have nothing to do

Friday night … bad weather …

dsc_0095

dsc_0106

Обожавам хора, които се усмихват когато навън вали. Хора, които до такава степен са наясно със себе си, че могат да си останат вкъщи и просто да се насладят на живота. Когато навън вали, а сърцето ти пее. Звуча доста изтъркано и нелепо, знам.

Просто обожавам това време. Гушкане с любимият човек или любимото животинче. В моят случай едно куче, две котки и един любим. Можеш спокойно да изкараш деня си без да правиш абсолютно нищичко. Слънцето никакво го няма, за да ти натяква да излезеш навън. Можеш да бъдеш ленив. Можеш да си взимаш чести дрямки. Да прочетеш книгата, която те чака от толкова много време, или пък да повториш някоя.

Да си изпечеш нещо вкусно, да замирише целият дом. О, няма да забравя какаото. Любимата ми (и единствена) снахичка се погрижи за мен като ми купи голям пакет маршмелоу, по който съм луда! В горещото какао той се разтапя и така се случва магията. Отгоре се поръсва малко канела и нищо друго не ти е необходимо.

Аз съм от хората, които никога не стоят просто така. Винаги се приготвям за някъде/нещо, винаги чакам нещо с нетърпение и се старая животът ми никога да не спира. Дори и за секунда. Дори и от пръв поглед нищо да не правя, пак нещо правя и творя. И нещо, което близките ми вече не понасят в мен. Стане ли октомври месец … аз вече се подготвям за Коледа. А това граничи с лудост. Честно. Малко съм като магазините, в които както мине Хелоуин (и в България има такива стоки), и … БАМ!!!

КОЛЕДА!

За мен това не е лошо, но когато по цял ден, цяла седмица, цели месеци, говоря само за украса, лампички и какви подаръци ще взема … явно ставам досадна. А като се има в предвид, че това е първата Коледа на племенницата ми Ема, ще бъде мнооооооого по-тежко.

Понякога малките неща са тези, които ни спасяват от ежедневието. Дъждовното време, усмивката на дете или просто една перфектна чаша кафе/какао.

Leave a Reply

