Food

I love to take something ordinary and make it really special

dsc_0176

Кои са най-любимите ми моменти?

Когато навън мирише на дъжд. Когато кучето ми се събужда, за да се гушне в мен. Когато племенницата ми се усмихва. Когато виждам любимите хора. Когато реша какво да облека. Когато кафето ми е точно идеално на вкус. Когато намеря нещо уникално на разпродажба. Когато сладкишът ми се получи. Когато ме прегръщат. Когато той ме целува.

Когато не съм виждала приятелят ми от няколко дни. Поради желанието ми постоянно да съм в движение, не винаги имам най-любимата компания на света до себе си. Случва се да не сме постоянно заедно, залепени един до друг. И смятам, че това е нещото, което все още подклажда любовта ни.

Вече сме на почти 24 години (и двамата сме родени през прекрасния месец Ноември).  Историята на любовта ни е едно от най-сладникавите неща. Учим заедно от 8-ми клас, забелязахме се в 10-ти клас. Станахме гаджета на 22 май 2009 година. Преди 7 години. Когато отраснеш с някого, нещата са много по-различни. Заедно сме от деца и това, в което сме се превърнали, е благодарение на другия. Няма нито един момент от живота ни, който да не е бил споделен. През всичко преминаваме заедно. Казах ви, че е сладникаво.

И кой е най-хубавият начин да отбележим връщането ми от поредното пътуване? Като накарам Теодор да хапва нещо, което не би искал. Синьо сирене със сладко? Грозде и маслини? Бисквити и яйце? Череши и босилек?

Е, такова гадже съм. И съм все така влюбена. В Теодор и в новооткритият ми усет в готварството.

dsc_0183

dsc_0189

dsc_0174

Leave a Reply

