Adventures

Let the sea set you free /Варна/

dsc_0119

dsc_0146

dsc_0126

dsc_0137

page

Знаете ли, не съм от хората с много приятели. Познавам много и различни личности, но до там. Имам една малка шепичка от близки, които са наистина важни за мен. Но винаги съм поставяла семейството на първо място. И винаги ще. Това е така, защото семейството ми е страхотно.

От всяка част на рода ми имам доста братовчеди и братовчедки. И това прави нещата мноооооого забавни. Особено когато те са невероятни и дори да не ми бяха роднини, пак щях да искам да ги познавам. Това му е хубавото на семейството – обвързан си с едни хора и стоиш и се надяваш те да са страхотни. Е, късметлийка съм.

Най-любимото ми в отношенията с роднини е това, че не е необходимо постоянно да поддържате близък контакт. Може да сте разделени с месеци, години дори, и когато се видите … всичко си идва на мястото. Връщат се спомени, връщат се моментите, в които сте били заедно и сте се смазвали от смях.

Е такива бяха последните дни. Времето и животът си имат свои планове и умело разпръскват хората из целият свят. И ето как един от най-положителните хора в живота ми се оказа на кажи-речи 500 км от мен. Това не ми попречи да отида да ги видя с красивата му съпруга.

Има хора, които виждам всеки ден и ми е трудно да разговарям с тях. Твърде много давам от себе си, чудя се какво да говоря, натоварват ме и просто не се получава. Затова съм си обещала, че трябва да пазя скъпите хора близо до себе си, да се старая за тях, а не за хора, които не го заслужават. Това е и причината тези километри да не ме плашат.

Най-хубавото нещо е, че там има две прекрасни човечета, които всеки път няма да имам търпение да видя. Това ако не е достатъчна причина да обичаш близките си, не знам коя е.

Leave a Reply

