Food

Life is better with fresh baked cookies

dsc_0008

Ето как отпразнувах ПЕТЪК! Със супер ароматни овесени сладки. Поводът е както винаги – да зарадвам приятелят си, който бива измъчван от държавни изпити. Кофти. И тъй като обича съчетанието на здравословни храни + да са сладки + да са вид протеин. Ето и какво ми хрумна за деня. Рецептата е, както винаги обичам, елементарна.

Ето я и нея:

  • 2 яйца
  • 2 чаени чаши брашно
  • 1 кафена чаша захар
  • 1 кафена чаша овесени ядки
  • 1 чаена лъжица канела. Аз използвах лимонена есенция малко за разнообразие
  • 1 супена лъжица мед
  • 1 чаена лъжица бакпулвер

Разбих захарта и яйцата. Добавих медецът, канелата/есенцията, брашното и бакпулверът. След това изсипах чашката с овесените ядки и разбърках с лъжица. И тъй като имах едни белени семки, които ми се пречкаха от доста време – добавих и тях. Тестото трябва да бъде гъсто и лепкаво. Разбърках хубаво и с помощта на лъжица върху хартия за печене наредих симпатични топченца като леко ги сплесквах.

Пекох бисквитките на 200 градуса докато не потъмняха. Внимавайте с изпичането на долната им част, първата ми партида малко поизгоря, защото галех кучето си.

Станаха наистина много ароматни и вкусни. А презентацията, както винаги, ми отне повече време от самото им приготвяне. Е, такава съм си аз.

dsc_0012

dsc_0025

dsc_0020

dsc_0024

Leave a Reply

