Food

You can’t be sad when you’re holding a muffin

dsc_0062

Обожавам да радвам хората около себе си с какво ли не. Не винаги имам финансовата възможност да им купувам нещица, затова понякога става и с помощта на храна! Никой не се е оплакал до сега.

Днешният ден беше посветен на любимата ми майка Милена. След като изпихме кафето си на хубавата ни тераса в хубавата ни къща, изчистихме, и аз се заех със сладките нещица. Тъй като не се виждаме често, всеки път когато сме заедно е изключително mother-daughter time. Разказваме си за отминалите дни, съветваме се по различни въпроси от битието. И тъй като скоро започва сезонът на рождените дни в семейството ни, а и Коледа – това ще е нещото, за което най-много ще говорим. Направих мъфини със сладко и мой вариант на тирамису. Той утре.

Рецептата може да видите от любимият ми сайт – Супичка , благодарение на който мъфините ми не са на кокал както преди. Станаха страхотни. С прясно-прясно приготвено сладко от ягоди и нови симпатични хартийки. За по-голямо удобство, ето я и рецептата:

  • 1 яйце
  • 2 чаени чаши брашно
  • 1/2 чаена чаша захар
  • 1 чаена чаша кисело мляко
  • 2 чаени лъжици бакпулвер
  • 1 ванилийка (аз я пропуснах, разбира се, защото нямах)
  • 1/2 чаена чаша сладко (аз сложих от ягоди, уникално)
  • 125 грама краве масло (Познайте?! И това нямах, сложих две супени лъжици маргарин)

Такива дни обичам. Дъждовни, спокойни, дори и пълна с ангажименти ги оставям за понеделник. Простено ми е да отложа неизбежното. Горещо какао, любим филм ( в случая “Бащата на булката”), дебели чорапи, изкъпано куче и салата за вечеря. Вкусно ми е, тежко ми е, прекрасно ми е. Такива дни са необходими на всеки и ако някой от вас е пропуснал тази седмица, бързо го запишете в графика!

P.S. Не готвя с мои рецепти а изпробвам различни, така се уча и задобрявам в правенето на снимките. Това е и едно от основните неща. Упражнявам се и в същото време хората около мен дебелеят. Много добре се получава така!

dsc_0053

dsc_0059

dsc_0066

Leave a Reply

