Family

Bestie + coffee + me = happy day

dsc_0069

dsc_0074

Когато прекараш цяла седмица вкъщи болен, без да мърдаш, имаш нужда да се презаредиш. Е, аз имам най-добре изпитаното зарядно на света – моята най-добра приятелка Моника. Прибра се в четвъртък, поканих я с чай и тя съвсем сериозно ми заяви – “Твърде рядко се виждаме, за да пием чай!”.

Пречупих се като стрела на две. Забъркахме сангрията, изгледахме любимият “Dirty dancing” и съответно направихме бързите планове за следващият ден. Цяла седмица без жив човек около себе си бях като дивачка. Гледах и разглеждах неща, които вече съм виждала. Бях странна.

Нещо като традиция е да посетим поне един мол, поне 20 книжарници и да си купим най-малко 40 книги. Спазихме традицията! Купихме подаръци, свършихме си задълженията, свършихме и парите. Купихме си летни дрешки от #hm. Защо? Не знаем.

14877860_1480102575338230_990605365_n-horz

page

И най-великият момент от разходката – опитах първото си официално кафе от #Starbucks с Моника! И се почуствах като средностатистическо американско момиче през есента, само дето не бях с #uggs. Уф! Беше силно, горещо и незабравимо – може би гаджето ми е кафе! ХА-ХА! (дано го прочете и ми купи шоколад).

14826468_1317734521579828_901477995_n

Посетихме магазини от всяка частица на света, влюбих се в идеалният пръстен, Моника загина от студ и си купи шал, за да се увие, забавлявахме се във всеки магазин, смеехме се и ни гледаха странно. Както винаги. Е, такива са повечето ми щастливи дни.

И нали знаете как винаги казвам и нещо поучително, за да приключа с историята. Ето го и днешният извод. В живота на всеки има хиляди хора. Стотици са ни познати, десетки са ни нещо като приятели. Как да определим истинският приятел? Трудно. Много трудно. Това е човек, с когото може и да нямате нищо общо, да нямате допирни точки от към интереси, да се карате, да сте два добре изразени характера, да не харесвате определени неща един в друг, наистина да изглеждате като нещо, което не може да бъде никога. И в същото време този човек да е един вид, частица от вас. Невъзможно е да обичаш някого само заради положителните му черти. Свикваш и с отрицателните и дори те го правят още по-специален. Така е с хората. И затова една от най-важните ни задачи в живота е да пазим такива хора до себе си.

14885876_1317702101583070_791893175_n

Leave a Reply

