Food

Честит 1-ви ноември!

dsc_0014

dsc_0010

Честит празник, честит първи ноември. Честит ден на народните будители. Не мисля да влизам в обяснения и разяснения какъв точно празник е днес. Всеки знае, най-вече Google.

Старая се да отбелязвам по някакъв начин всеки един ден. Независимо празник или не, независимо голям или малък. Всеки ден е награда за нас, а понякога забравяме това. Просто се наслаждавам на живота. Това е. Не се изискват много усилия, не се изискват и купища пари. Малко трябва.

Реших да отбележа празника с доста тематични сладки буквички. И през цялото време си мислех как нямам търпение да науча племенницата си Ема на азбуката. Ще има да я повтаряме, повтаряме. По хиляди пъти на ден, още преди първи клас. И след това, за да ми върне услугата, ще научи моите деца. Ха! Как ще я уча да пише ченгелчета, буквички, ще печем и декорираме същите тези сладки, ще хапва всеки път когато напише буквата правилно, ще се смеем и дебелеем. Нямам търпение.

Рецептата съм я писала и друг път, ето я и нея – Let’s bake some cookies . Допълнението ми е за глазурата. Направих я от 2 белтъка и чаена чаша пудра захар. Тъй като нямах течен шоколад, оцветих част от глазурата с какао. Сполучливо и сладко.

dsc_0020

И с тези сладки вечер книгата е още по-сладка. Буква по буква. Единствено сега ми е позволено да изяждам буквите! Нещо любимо, което учителите ми казваха. Сега се замислих за най-любимите учители. Повечето ги срещам по улицата, поздравяваме се, усмихваме се, и е много приятно. Имаше период в живота ми, в който също исках да стана учител. Любим учител. После ме завъртя живота и се оказа, че има неща (като писането), които ми дават това, от което имам нужда. И така, реших да преследвам нова цел на една вече (за много хора) напреднала възраст от 23 години. Хах!

Е хора, щастлива съм и това е най-важното. Отбелязвам по свой си начин дните и нямам търпение да видя какво следва. 🙂

Leave a Reply

