Personal

DIY Christmas ornaments

dsc_0059

Последният ми пост е бил преди около месец, което ме натъжава. Но така се случва когато нямаш лаптоп и време. Най-вече лаптоп, време винаги се намира.

И нека не се оправдавам, а започна с едномесечното си приключение. Подготовката за Коледа. Ще ви държа в течение как протича пазаруването, украсяването и всичко по време на празника на една, слабо казано, откачалка на тема Коледа.

Та, ето с какво се занимавам в последните два дни. Коледни играчки-украшения. Имам много любими и близки хора до себе си и всяка година се старая да им направя по нещо. Обичам и купените подаръци, но тези, направени от мен, са някак по-истински. Може би всеки ще познае коя е за него, може и не. Ще видите. Няколко други ще дам на една прекрасна млада учителка за коледният базар в училището й.

Украсата вече е сложена, има още какво да се изпипа, разбира се. С помощта на баща ми, който благоволи да изреже дръвчетата, реших това да е допълнението към тазгодишните подаръци. Тези дни започвам и голямото обикаляне. Все още си търся компания, тъй като любимият ми ме изостави в това ми начинание още преди 5-6 години. Е, мъже.

А и както съм споменавала хиляди пъти, това е и първата Коледа на племенницата ми Ема, което значи, че всичко трябва да е още по-идеално. А пък ако искате и вие за някой скъп приятел такава играчка, просто ми пишете.

Още само 27 дни до Коледа. И аз ги броя. И си отбелязвам.

dsc_0053

dsc_0055

dsc_0052

dsc_0057

dsc_0058

dsc_0066

dsc_0065

Leave a Reply

