Personal

MY BIRTHDAY – part 1

dsc_0078

Е, вече съм на 24 години. Все още съм по-близо до 20 отколкото до 30, но ми е все едно на колко години съм. Всичко е същото и значение няма. Може би ако бях от хората, които така упорито твърдят и смятат, че определена възраст е за определено начинание, то щях да се паникьосам.

Така и не ги разбрах точно тези човечета, които живеят живота си по точно определен график, разделен на месеци, дати, събития и години. Все още смятам, че правя нещата по правилния начин, но ще видим. Уча се на търпение, дайте ми време.

Сега и за моят ден. Всеки ден е мой, всеки ден е хубав, но подаръците и вниманието са си друго нещо. Празникът ми беше типично по цигански, дори по-тежко. При тях сватбите, например, са по три дни, празникът ми продължава вече четвърти ден. Така е при големите семейства. Красота! Самият 30 ноември отбелязах с моят любим, мама, тате и Рокси. Бяхме на италианска вълна, всеки знае, че съм луда по храната и атмосферата на тази държава. Спагети и вино, какво повече да искам. Получих прекрасни подаръци, някои ще покажа, други не, но най-важното и най-хубавото нещо в целият празник е, че всеки един подарък, който получих, сякаш крещеше РАДМИЛА. Всичко бе толкова добре подбрано от всеки мой близък човек, всичко беше изпипано, всеки беше вложил частица от себе си в това свое творение. И аз съм благодарна и щастлива, че хората около мен наистина ме обичат. Не е нарцистично да го казвам!

Знаете ли, най-лесно е човек да иде до магазина и да купи първото нещо, което види, ей така, за да е взел нещо. О, аз такива подаръци нямам. Имам книга, която да ми помогне да се усъвършенствам като фотограф, имам най-оригиналният и СЛАДЪК подарък, който нямам търпение да започна да консумирам. Като любител-кулинар получих огромно количество бакпулвер, украси и какво ли не за моите аматьорски творения. Най-меката пижама, която съм обличала, прекрасни книги, които нямам търпение да помириша и прочета заедно с новите ми буркани за напитки, бижута, по които съм луда и сякаш сама съм си избрала. Доказателства, че съм най-добра приятелка, че имам най-добри приятелки и ги обожавам. Дрехи и шал, без които, повярвайте ми, вече не мога! Кутии за сладки, ръчно направени картички, шишета за вино, пъзел, на който ще му видя сметката и още и още неща, в които съм влюбена и вече красят дома ми, стаята ми, сърцето ми. И как да не подчертая и поднасянето на подаръците, всеки в прекрасен плик, опаковка, панделка и хиляди прегръдки заедно с тях. Хора, адски щастлива съм.

Разбира се, получих и пари. По принцип никога не подарявам такъв вид подарък, но хората, които ми дават знаят, че всичко отива в касичката за бъдещо пътуване, бъдещ голям мой проект, за моето бъдеще. И това ми дава една наистина необходима сигурност, та такъв подарък никога не е за пренебрегване.

Ръфам в момента поредния шоколад от любимият ми Теодор и си се усмихвам и се чувствам като Кари Брадшоу, само дето не пиша за секс, а за подаръци. Пак не съм за изхвърляне!

Разбира се, нямаше как да пропусна да почерпя и любимата си свита. Моите най-близки приятелки, моята упора. С всяка една имам различна история, всяка една ме е научила на много и не мога само да им благодаря. За това редовно им досаждам с моите словесни щуротийки и купища сърчица. За тях утре, няма да ми стигне остатъка от деня да пиша и разказвам за тях.

Обичам ви всички!

15355921_1527281907286963_450479756_n

dsc_0002

15301266_1527280093953811_630250014_n

15327796_1527280643953756_353323997_n

jjj

dsc_0049

 

Leave a Reply

