Food

BIRTHDAYS are nature’s way of telling us to EAT more CAKE

Не си падам по типичните партита с порция за всеки, с едни и същи хапвания всеки път. Надявам се дамите ми да са се прибрали с пълни стомаси и усмивки на лицата. Поне така ги изгоних от нас.

Тъй като с баба ми сме истински кулинари когато става въпрос за сладки, нямаше как да не направим и този път. Всеки повод отбелязваме по този начин с тези сладки. И защо ли, защото са наистина вкусни. Тъй като две от гостенките ми са изключили месото от менюто си, реших и аз да го направя. Наблегнах на десертите и гостите ми останаха доволни, щом поискаха и в пликче за вкъщи. Ох, сладки са като сладките ми!

dsc_0011

За всеки един вид ще направя отделен пост, тъй като в момента времето ми е органичено, за да препиша всичко от старата, пожълтяла книга на баба. Може би е време да набавя и за себе си такава.

dsc_0006

Бонбоните реших да направя доста случайно. Поръчах на половинката си да ми купи хартийки за мъфини, той беше взел 3 различни вида и цветове и тези хартийки за бонбонки, за всеки случай. Помислил, че ще станат в тавата за мъфини. Но са доста обичани от една от дамите, та си заслужаваше.

dsc_0014

Ох, най-любимите ми сладки! Фунийките от едно време. Украсата ми стана за 3 секунди, тъй като бързааааааааааах.

dsc_0021

Все пак трябваше да изключа млечните продукти от някои от ястията, изпекох тези хлебчета и забърках почти готовите сосове. Връзваха се добре и с белият чипс. И солети за разкош, ха!

dsc_0022

Ах, спомени! Боята не хвана, тъй като се оказа, че не я използваме правилно. Здраве да е.

dsc_0088

Тортата ми с купени блатове, сметаната е с крема сирене и корички от портокал и лимон, вътре е с орехи и шоколадови парченца. Вкусна БЕШЕ!

dsc_0025

Вино, колкото сърце ви желае, бренди и газирана вода/Sprite, плодове за аромат. Колко кани съм забъркала, вече не си спомням. Защо ли?!

dsc_0041

dsc_0095

dsc_0048

Игнорирайте гащите на главата ми и очаквайте скоро рецептите!

ХОХО

Leave a Reply

