Personal

MY BIRTHDAY – part 2

Както споменах, рожденият ми ден се оказа доста по-продължителен от един ден. Четвъртият ден бе отреден за момичешкото парти на свитата ми. Една от любимите ми дами не успя да присъства, но е така когато станеш майка.

Това са шест красиви кокичета, които се бяха наконтили, напарфюмирали и напудрили за мен. Старателно ми бяха надписали картички, опаковали подаръците и аз нямах търпение да дойдат. Бях се подготвила с доста лакомства, които ще видите в следващия ми пост.

dsc_0039

Няма година, в която да не искам да отбележа който и да е празник с тях. Всяка е моя най-добра приятелка по различен начин и причини. Една от тях е моя братовчедка, познавам я цял живот и няма и едно нещо, което да не знаем една за друга. Както казват бабите ни – дупе и гащи.

dsc_0042

Други две бяха мои съученички. Това приятелство, казват хората, трае най-дълго. Годините не мога да сметна съвсем, може би 9, но ги обожавам. Търся съветите им, коментираме и разсъждаваме за живота и за това какво искаме от него и винаги е толкова приятно, макар и по-рядко.

dsc_0083

С друга се познаваме отдавна, но от 5 години сме в доста по-специална връзка, изпълнена с хиляди преживявания, патила и веселие. Това е една история, която е повече от забавна, но ще я оставя да ни топли двете когато сме заедно на по чаша вино.

dsc_0028

Две от тях са сестрички. Някак съдбата ни събра с тях, но те са хората, които внасят най-много артистичност в ежедневието. Две творчески натури, които просто знаят как да изпъкват дори без да го искат.

dsc_0073

Та, дойдоха моите луди гостенки, кучето ми Рокси се беше наконтила и ги чакаше, защото знаеше, че ще я галят. Не знам колко кани със сангрия изпиха, колко вино, но добре ги затопли. Обсъдихме всичко случващо се около нас, кой какво прави и просто беше супер момичешко. Както обичам!

Ядохме сладки, пихме вино, ядохме торта, пак пихме вино и се смяхме. И ги обичам и им благодаря и им пращам щурите ни снимки една по една! Бъдещите ми шаферки са това, да си знаете!

Много съм емоционална когато получавам подаръци.
Много съм емоционална когато получавам подаръци.

dsc_0037

dsc_0029

dsc_0101

dsc_0026

dsc_0019-vert

Leave a Reply

