Personal

Как АЗ казвам „Обичам те”

Имам едни от най-трудните интереси и хобита на света. Благодарение на тях в главата ми се случват хиляди неща по едно и също време. Едно от тези неща е да пиша каквото ми падне, и странно, дори да има кой да чете тези неща. 
Обещала съм на една от най-добрите ми приятелки да издам книга, но смятам, че хората не обичат да четат толкова сладникави неща. Не казвам, че животът ми е само рози, балони и любов, но се научих само това да виждам от него. И само от това да извличам ползи. Заради сладникавите ми статуси и постове приемам доста благородни подигравки, нооо се статая да го приемам съвсем не злонамерено. 

Сега на въпроса относно моето „Обичам те”. Казвам го често, понякога резултат от емоционалността ми, друг път за подкрепа или дори утеха. Но всеки път е искрено, всеки път е от сърце. Напоследък забелязах, че го казвам много по-често на много повече хора. 

Когато си тръгвам от при Ема и крещя точно преди асансьора да се затвори. Когато на Теодор му предстои нещо голямо го казвам и му давам цялата си сила. Когато мама е направила поредната щуротия, нетипична за майка. Когато Рокси, лудото ми куче, легне до елхата и аз й се радвам. Когато приятелките ми ми пращат сладки картинки. Когато Моника ми каже, че се прибира от Пловдив и ще имаме женска вечер. Когато Холката, баща ми, оправи любимите ми коледни лампички и го дарявам с най-щастливата си усмивка. Когато брат ми се шегува дори и в най-неподходящият момент. Когато Десенце, неговата любов, ей така, без повод, ми купи диадема с панделка, защото знае, че ще ми хареса. Когато майка й ми купи бонбони в невероятна кутия, защото знае, че ги обичам. Когато хората около мен са щастливи и усмихнати и искат присъствието ми в живота им.

Когато казвам „Обичам те” най-хубавото е, че ми отвръщат със същото. 💗

Leave a Reply

