Family

My Valentine’s date

dsc_0123

Ето я и моята валентинка. Едно малко човече, за което всичко по-различно е ново и го приема с ококорени очи или уплаха. Вече свиква с лудостта и емоцията ми всеки ден, но има още много какво да види. Милата ми Ема.

За всеки, който е против празника, който смята, че не съм наред да я уча на чужди празници, не ви разбирам. И нея, и децата ми след време, ще бъдат научени да уважават всеки човек. Независимо от пол, раса, разбирания и интереси. Всеки човек може да прави каквото си пожелае. Както отбелязахме 14 февруари с много сърчица и различни игри, свързани с любовта и мнооооооого гушкане, така ще отбележим и всеки един български празник. След като родителите й нямат против моят начин на мислене, това ми стига.

Ема разбра бързо какво е това да си влюбен. Няма си гадже, малка е още, но получи подаръче, балон и забавни моменти. Както всеки ден, всъщност. Колкото повече поводи има човек през ежедневието си да се усмихва, толкова по-добре. В такъв случай ми кажете, как се очаква от мен да не се насладя и на този празник. Изпекох червени сладки сърчица, купих подаръчета и ги раздадох. Ежедневието ни се нуждае от този вид дни, дали празници, или не.

Не е нужно задължително да имаме човек до себе си, за да сме специални, за да сме щастливи. Не пропуснах и Теодор, разбира се, както и Рокси и мама. Ето, аз обичам всеки един човек (и куче) до себе си, както и те мен. Хубаво е да осъзнаеш тези неща по-рано в живота си, не например на 50 или 60 години. Знам го от известно време, пак имам емоционална несигурност понякога, но ми минава бързо.

И дните, в които съм щастлива са много повече и често причината е малката ми сладка племенница Ема. Моето чудо.

dsc_0097

dsc_0089

Leave a Reply

