Personal

Мъфини с кауза

dsc_0063

dsc_0128

dsc_0150

Когато видиш как града, в който си учила, в който излизаш и се забавляваш, където живеят най-добрите ти приятели, се сплотява в името на една кауза, няма как да стоиш безучастен, макар и с малко.

Една от любимките ми, Радостина, ме познава толкова добре и веднага ми писа с идеи и предложения. Откакто имам до себе си малкото същество Ема, всяко друго детенце ми е близко, мило и скъпо. Нямам много, затова и реших да предложа да помогна на малката Алекс с това, в което съм най-уверена. Моите мъфини. Не знам дали на всеки ще се харесат, но толкова много досега не съм се старала. Опаковани са по отделно и са готови за хапване. Едните са с портокал и шоколад, а другите с ванилия, масло и са розови на цвят. Много пухкави, свежи и ароматни.

И тъй като вече се случва на няколко пъти мои приятели да ме питат за рецепти за лакомства и „стъпка-по-стъпка” рецепти, то значи вече съм си създала име сред хората и ви моля да излезете от вкъщи/работа/училище в четвъртък в центъра на град Своге и да си купите по нещо. Защото ако не си помагаме, то ние сме за никъде. Напоследък все в разговорите си наблягам точно на това, колко важно е човек да помогне на друг в нужда и как винаги се връща.

Не се изисква много, няма да останете без парички от няколко покупки, но ще помогнете на едно семейство, на едно малко човече и добротата ще се върне при вас, гарантирам и обещавам.

Да дадем шанс на Александрина да живее

Портокалови мъфини с шоколад

Ванилови мъфини

Leave a Reply

