Personal

Всеки ден е денят на МАМА!

С какво нетърпение чакам всеки празник. А този е доста специален за мен, тъй като мама е най-близкият ми човек, най-добрият, когото познавам, и най-оптимистично и доброжелателно настроеният в моя малък свят. 

Ако през целият си живот сте имали майка като моята, то от тук ще добиете представа защо съм толкова въодушевена, развълнувана и усмихната постоянно. Животът ми винаги е минавал плавно точно заради нея. Всеки един тежък момент, всяка загуба или тъга се е превръщала в урок, който е трябвало да науча. 

Нямах вечерен час, нямах забрана за дрехи, нямах и конско при някоя беля. Сега лигава и безотговорна ли съм? Ами, не. Никога не ми е било казвано каква трябва да бъда, кое е правилно и кое не. Аз сама взимам всяко едно решение, но с времето се съветвам хиляди пъти повече с мама, отколкото преди. Няма значение какво правя, най-важното е да съм щастлива. А аз живея, да карам другите да бъдат. Особено мама. 

Брат ми ме изпревари с най-големият подарък, внуче, но има време и за това. Днес ще прекараме един хубав ден с хапване, подаръци ииии торта. 

Сега малко повече за моята МАЙКА. Най-най-най-отдаденият човек. Няма и един ден, в който да не е помогнала на някого, да не е усмихнала някого или да не е направила деня им по-лек и добър. Имам да я гоня в това отношение. Винаги знае отговора на всяко решение, знае как да постъпи и как да направи живота ни по-лек. Дори се престарава. Готви великолепно, всеки би го казал за своята майка, но искрено го заявявям. Не мога без нея. Обича всичките ми приятели, както и те нея. С нетърпение чакаме дните, в които и двете почиваме и си правим крем супа, чийзкейк и мъфини. 

Редове хиляди мога да изпиша и всеки, който я познава би се съгласил. Моята Вселена – мама Милена. ❤

л

Leave a Reply

