Family

Куче Рокси и бебе Ема – общи черти

Вече почти 11 месеца разучаваме малкото същество Ема. Пръсти, уши, крака, коса, пъпче, зъбче … ми, човек си е от всякъде. Поне така изглежда на пръв поглед.

В същото време имаме и Рокси. Порасналото ми 10 годишно момиче, което имаме от над 4 прекрасни години. Първото ни вътрешно куче, първото ми детенце, което обичам колкото обичам и бебе Ема. И не знам при другите семейства с малко дете как е, но при нас няма и ден, в който да не казваме, че Рокси и Ема са като близначки. И ето тук идва момента да обясня. Хора, Ема е куче. Ема е едно пухкаво куче, може би мопс. Или пък Рокси е човек, ето тук още не съм решила какво предпочитам – две бебета или две кучета.

Ето ги и общите им характеристики и ще разберете за какво иде реч:

  • Това, което ми е любимо и в двете са лигите, облизването и лекото хапване. Рокси не хапе, но се заканва, особено когато се храни. Ема има вече над 10 зъбчета и е като акула, която не се е хранила от потъването на Титаник. А лигите им са навсякъде.
  • Пълзенето. Рокси си е куче, ходи си бавно и славно, важно и грациозно, все пак е дама. Падне ли нещо на земята Рокси първа разбира и ако й хареса, го изяжда. Почива си на пода, играе си с играчките там. Бебешкото дете Ема вече лази. Малко е като войник, използва само ръцете си, но лази. Брои се. Щъка из стаите, като види на земята нещо го изяжда, дори и да не й хареса, ближе пода и също си играе на него. Вече е бърза като светкавица и не е вариант да я оставиш сама, защото може да ти отнеме време да я откриеш. И дори се заклещва под столовете.
  • И двете обичат пищящи играчки и дори когато Ема беше малка, Рокси искаше да я нападне, за да й вземе играчката. Емоционално и незабравимо изживяване.
  • Любимото ми. И двете обичат панделки, ластици и не реват когато им правя прически. Тъй като АЗ поддържам момичешкия им вид, доста си приличат в това отношение. И двете имат достатъчно количество коса, за да можеш да се занимаваш, и на двете им се получават възли от време на време, защото не се решат.
  • Вече Ема е голяма и разбира повечето игри, които играем. Обича да се крия някъде, да се показвам и да я изненадвам. Рокси е същата, дори преди малко така се заигра, че си закачи нокътчето в килима и започна да пищи.
  • Относно съня. Спят като заклани, но с едно отворено око, за да чуят и най-лекото тропване. Едната започва доста шумно да лае, другата да плаче. Вие си изберете коя какво прави.
  • Гушкането. Рокси, като почти всяко куче, обожава галкане, гушкане, мачкане и ресане. Ема обича да я чешкат като куче по коремчето и гърба. Мама я научи на това!
  • Когато ме видят. Усмивки и от двете, Рокси започва да подскача, да ме ближе, да се върти, да лае радостно. Ема рита с крака, пуска зъбатата усмивка и се премята като риба на сухо.
  • Когато нещо си похапвам. Това никак не го харесвам и при двете. Каквото и да е, не мога да се храня спокойно. Има едни директни погледи и от двете, Рокси ми ръмжи да й чупна малко и после иска още и още. Ема ме гледа без да мига и без да отделя очи, а не винаги е достатъчно зряла да яде каквото и аз. Това ми е най-неприятната им прилика.
  • Разходките навън и обличането на якето! Ооооо, няма по-сладко от това. И двете видят ли, че си обличам якето за навън, стават диви и щастливи. Знаят, че излизаме, лисиците малки. И двете обичат навън, и двете обичат да се разхождаме, да разглеждаме, и двете пишкат навън, само че едната в памперс все още.
  • Повръщането. Като всяко бебе Ема повръща. Получава й се. Рокси като настине или я боли коремчето, също повръща. И на двете им се получава. Трудно е за чистене ако това е целта им.

Много станаха причините, а още колко ли много забравям. Ема тепърва расте, сигурно ще има втора част. Обичам ги и не мога без тях, всичко друго прави нещата още по-хубави.

Leave a Reply

