Food

The secret ingredient is always love

Нещо ново е това между мен и храната. Да я гледам по друг начин, да я мириша, да избирам пресни подправки, с Ема да се мотаем в магазините с часове и да пипаме всичко, да четем за всичко, да гледам неща, които по принцип бих подминала и да искам да опитам всяка една кухня по света.  Колко мога да готвя, само хората около мен знаят. Ориз изключено, месо рядко, манджи никак, супи само крем, а останалите солени ястия също отсъстват от готварската ми книга. И такова нещо имам, да. Разнищих няколко списания и налепих картинки до любимите си рецепти. Мисля да я усъвършенствам скоро.

Относно увлечението ми. Чета много художествена литература, а любима ми е тази за Италия. Пътувала съм, но до там все още не съм стигала. И то имам една единствена дестинация – Тоскана. Малка къща, малка кухня, много сирене, вино и ястия, чиито имена не мога да произнеса. Слънце, аромат на босилек и истински домати. Четох в една статия, че ако си направиш табло или нещо подобно с дестинацията, която искаш да посетиш, то така това ще стане по-скоро. ДАНО!

Защо обичам да пека, да готвя, да правя мазало в кухнята, което не обичам да оправям после? Не готвя, защото съм гладна или защото трябва. Правя го, защото така си почивам и се чувствам добре. Обичам да приключа и да съм наистина доволна от себе си. И после да ме хвалят, разбира се. Може би и това, че приготвям каквото поискам, и най-вече десерти, ми дава една допълнителна увереност.

Периодично си купувам готварски книги, не ги използвам много, но ги имам и ми харесва да си ги гледам. Попивам идеи, не винаги имам всичко в хладилника, но замествам просто. Имам няколко за италианска кухня и така ми е мечта, мноооооого. Но ще отида, това е ясно. Давам си още малко време да опозная културата и традициите, за да не се окажа неподготвена.

И сега си мисля как аз съм намерила това малко нещо, което ме прави щастлива. Всеки човек трябва да има едно такова лично нещо, което му носи само и единствено удовлетвореност и дано всички вие имате. Запазих три мъфина да почерпя мама, но станаха два. Сигурно няма да ги опита. Искам в Италия.

Leave a Reply

