Food

April is strawberry cake!

Разбрах, че дори и личното ми собствено гадже се подиграва на лигавите ми статуси, снимки на храна със специален фон и старание, по-голямо от вложеното в самото им приготвяне. Е, не ми пука особено. Скоро ще издам и книга, която ще се казва – “Как да готвиш за смотльо” или “Как да си снимаш яденето, докато мъжа ти умира от глад!”. Може и нещо по-мило да е, той се извини и каза, че е красиво. Но наистина се замислям за издаването на книга, която да помага на току-що омъжили се жени, които досега не са готвили, а искат да зарадват съпруга си. Рецептите ще бъдат простички, вкусни, красиви и ароматни. Само ми трябва малко повече време да я дообмисля и един гладен съпруг (Теодор, да, ти, същия).

И сега някой ще ми открадне идеята, но имам и други, не е страшно. Сега да започна с редовната лигавщина за пролетта, как е дошла, за месец Април, месецът на моята племенница Ема, която ще стане на годинка, как съм затрупана с хартийки, цветно тиксо и силикон, докато приготвям чудната украса за партито й. Да, мога всичко. Да, имам и самочувствие. Но нещата стават супер сладки и ще имат отделен пост, за да ги видите и да решите да ми дадете купища пари, за да украся и вашето парти. Или да направя мъфини.

Днес получих най-милият, пореден подарък от добрата ми майка – тенджера и джезве, за новият ми дом в най-скоро време. И се занимавах с една стара щайга, точно от въпросните ягоди на кейк-а, щайга, която беше боядисана в бяло и ще има хубав надпис, идеална за бурканчета за подправки. Трябва да отделя време и да покажа идеите си за внасяне на уют в дома, защото друго да не мога, това го мога.

Стига празни приказки и писаници ,ето я и лесната и чудесна рецепта:

За блата

  • 4 яйца
  • 1 чаена чаша захар
  • 1 чаена чаша брашно
  • 2 ванилии
  • бакпулвер

Съвсем най-просто ще ви обясня начина на приготвяне, както аз бих се радвала да ми бъде обяснено. Разделяте жълтъците от белтъците в две купи, разделяте в двете купи и захарта. Първо разбивате много хубаво и продължително белтъците със захарта и оставяте сместа в хладилника.

Разбивате жълтъците със захарта и добавяте брашното, като към него предварително сте сложили бакпулвера (1 чаена лъжица) и ванилийките. Става малко гъстичко, но е идеално. След това вадите от хладилника белтъците, слагате ги към другите нещица и бъркате енергично с лъжица! В тавата олио и брашно и за 15 минути на 180-200° печете. Познава се кога е готово, надува се и покафенява.

Отгоре сложих сметана, елементарна за приготвяне, оцветена с готварска боя (която едвам открих в големия свят). И развалените ми ягоди с шоколад във фризера за 20 минути – чук! Не съм го пробвала още, НАЛИ ПЪРВО ТРЯБВА ДА ГО СНИМАМ 3 ЧАСА, ТЕОДОР!

Е, 8 годишна връзка, така е. Като женени, но без пръстен, без деца, а с куче и котки. Рая на Земята. Сериозно.

 

 

Leave a Reply

